Friday, November 6, 2009

"sepatutnya?owh.patutla.."

waa..td time selebret besday "10 hari lg nk spm".mak aku membongkar satu rahsia keturunan kmi yg x sepatutnya dikongsii.nk tau dakk apa dia?aku dh tau pasepa aku dpt plkn!jeng2.td my mak bermula dgn ringtone sederhana.bunyinya mcm niyh."meng.makkan..doa mak termakbul.doanya...mak doa agar ank jantan mak dpt plkn!.bkn paa.nk bg taf sket."gila td time dgr hancur bekecai hatiku.cewah!dak2.sja wat keciwa.pikir2 blik bgus gak p plkn.dok umah pon stg nk qeja online ja.bek p plkn.tq to my beloved super duper beutifully mom.tiada mak tiadalah aku.(fakta yg x dpt disangkal lg).dpa ckp.BARRO PAKAI BJU BIRU BERKAWAD.itulah gelaran dpa bg kt aku.abeh spm teroz fly ke plkn.ish2.sedeyh sungguh niyh.xpa!dmi menyahut seruan kerajaan aku p juga waluwpun berat hati nk p.berat mata memandang berat lg dosa jika sekadar memandang.jom la join!heee.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails