Sunday, November 8, 2009

kunci mengelembu

seperti hari2 biasa bngun pg dan kesekolah.bermula dgn stat motor and then p amek udin(bos besar aku) dan terus memacu ninjakris aku ke skolah kebanggaanku.sampai2 nnpk esan.huh!bnyk cita ni aku nk share!.tongkat2 moto terus smbng.muhung pnya muhung terus naik ke kelas.setibanya ke kelas tukar crita plak.muhung lg.pompangpompang muhung tetiba kwn aku mai."mie!kunci moto ang tetinggal kt moto!.ang x off pon beteri.naseb paan amek bg kt cikgu".selang beberapa minit slps perhimpunan pagi bermula."kpd tuan moto berplat pendaftaran blabla sila dtg tuntut kunci anda dkt guru betugas" pehh..cerin siot.siap buat pngemuman kt perhimpunan.nasebb orng xknai moto spa.ngeee.sblom p bcew yasin aku pun p la tuntut kunci."cikgu.eh!ustazah sya nk amek kun..kun..kunci.".uztazah tuh pun reply."owh!kunci kamoo la naaajmi??!!.apa bukti tuh kunci kamo?".aku pun membahaskan kembali."erkk.sya..telupa cikgu.kunci tuh ada keycen lembu bwa keta..eh!melaka pnya lembu tuh.apa orng pangey.hah!kereta lembu!".syukur2 moto kak wan x ilang.dh la aku pinjam.gheee.terima kasih juga kpd farhan nayan kerana keperihatinan anda amat sya kagumi(ayat mengampu).haahah.

moral of story.
ingat!bkn mudah nk beli moto!jgn tinggal kunci kt moto.hilang padan muka.lain kali jgn ulangi kesilapan yg sma.ulang juga?lembulah jwbnya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails