Sunday, November 8, 2009

happy birthday to akak najiah

sesi perbualan dgn caller

misteri: hai
aku: hah.awt?sapa niyh?
misteri: saya miera.nk berkenalan bleyh?(nada cool)
aku: ish.mira mana ni?jgn tipu la.
misteri: laaa.kita kwn dlo ni.awk x kenal ka?sampai hatinya..dh kapel ka?(nada penggoda)
aku: ish.sungguh x knai.sya dh kawin.(jual mahal)
misteri: ye la..dia x knai lah kitew ni.berapa org ank?(bunyi org gelak dgn kadar dingin)
aku: weyh!spa dok gelak tuh!weyh..jgn tipu!ngaku la niyh spa..ank belum lg.xdak rezeki
misteri:laa..sya kwn awk.niyh najmi kolah sksat dlokan?skrg form 5.kan?cm na exam?

setelah proses pengdenyian berlansung akhirnya..

misteri: ameng.ni kwn kak HANG ni!!.(nada gelak mkin meninggi)

aku: tehahhh!!!!hang #@$*(&&%$!!!!!

kak aku: hahah.weyh!sabaq2.ni kwn aku.besday dia hari ni.huu.hang kena pangilan hangit!bang2 boom!ceeeeceee.naseb x lyan.tidak gtau bebuna.hahaa.cpt nyanyi lagu besday kt dia.

aku:haram weyh.malu aku!huu.ha laa.hapy besday tuh najiah.hapy nadiah.blablabla.

ish2.jebun ngoh kak aku niyh.sanggup testing kegatalan adeknya sendiri.xpa.ada ubi ada batas.dr mkn ubi lebeh baik mkn semut itam..haha.mentang2 call free dia menyalah gunakan hadiah dr maxis itu.huh!habeh burn time nk stdy.btw hapy besday lah yew.adiah mintak kt kak tehah.huu soqonok plak membloging niyh.dh2.tutup buang cpt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails