Saturday, May 7, 2011

selamat hari ibu

ni mak saya.chik siah binti jan.

x lupa juga ibu-ibu muda.

dan bakal ibu!

okeh.serius rsa zalim.sambut ibu sehari ja dalam setahun.zalimkan kita?penah dk tepikiaq benda ni?aku pun bru tepikiaq.zalim2.sbgai anak bongsu..aku x pnh npk susah paayah mak aku mengandungkan anak.tp bila aku sendri npk kak2 aku mengandung..bru aku paham kenapa syurga itu telapak kaki ibu..itu bru mengandung,belum membesarkan..peh!.memang patut r syurga bawah telapak kaki  ibu..karenah anak ni mcm2.yg besar cara besar.yg kecik cra kcik..nsib x pndai nk mengarang.tp aku hrap,wlupon nukilan ni sikit ianya dpt memberi permulaan untuk kita berfikir untungnya ada mak.ada ibu.ada mama.kpd mak dan kak2 aku.selamat hri ibu.Allah SWT ja dpt balas jasa ampa smua!.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails