Thursday, May 12, 2011

awtnya male nurse?

Doctors are the brain of hospital,
Nurses are the heart of hospital,
if the brain fail still the body can survive,
but if the heart fails the body can not survive

HAPPY NURSES DAY !


cm x pcaya ja 12 mei adalah hari jururawat.seyes aku x penah tau.huuu.jarangkan aku updte hal nursing?.huu.bkn apa...dlo aku cm malu jugaklah nk ngaku.tp bila dh hampir setahun aku dlm bidang ni,aku dh dpt terima sikit demi sikit.heee.skng cm bngga ja.kt hospital male nurse lebih penting dr dokter.seyes aku ckp.bunyi cm over tp iaya hakikat.org yg berpikiran kolot ja cm pelik dan hairan kenapa perlu adanya male nurse.memang sikit male nurse kt malaysia.x pcya? tngk lah gmbr kelas aku ni..kt kemumin laki ada 20 ja.gurl lebih dr 150 org. =)

   
 

ada hikmah kan apa yg terjadi.sbgai contoh..aku memang alergik ngn pink.skng ampa tngk lah.hahaha.nasib seluar x pink.huu.dlo aku sngt takot dgn hospital.tp skrg blajaq hal hospitl dan msih tkot hospital.haha,hm..nk certita pnjg2 pon x pndai.cuma satu ja.rmai org slalu tnya.."kenapa aku pilih nurse?".jwpnyaa..aku syg mak aku. haha.sekian.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails