Saturday, January 1, 2011

saya nk kawin juga

 updte juga akhirnya.sorii lmbt updte.ni smua angkara bz yg tak tentu pasal.tp xpa!.ni dh updte ponn.mlz nk updte satu2.so aku uplod bnyk2 gabung.xpa kan?heeee.nk tngk lebeyh lg mai umh.tngk album.huuu.kenduri meriah tp bini sya x dtg.kecewa sungguh!.majuk ni...ahaha.dk2.gurau jaaa.hri kenduri belah aku ada masalah terbesar!.aku demam akibat kaki digigit lipan kata dokter.huuu.msok kuman pto kaki bengkak.cis.nsib ada jid.my gay partner.huuuu.tima ksih ya cik yaziddd.gmbr beliau di bwh tuhhh.

yg ni plak belah rhimi.merah ang2.yg ni pun my bebuna  x dtg.mjok tahap dua.hahahahahahaha.untuk makluman.outdoor tuh hnyalah di dpn ipda.i loikeeeee!!.hm.. maaf.agak blur nk tulis apa.loan pon x dpt g.sem dua dh strt.aihhhh.tension2.nti ada msa aku updte lgg.bye2.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails