Tuesday, December 28, 2010

barang panaih!

akhirnya!.dpt jugaaaa.walaupon tiruan.hehe.semangat yg penting!.harga x penting.memang susah nk dpt jersey malaysia yg sngt seksiii ni.berjam2 ronda kt padang besaq nk cri.ada stu kedai suh aku beli yg gegurl pnya.pakai2 sngtlah ketat sehingga menampakan perutku yg cumel membulat.sngtlah keciwa sehingga stu kedai ni ada jersey malaysia.cri2.tinggal yg kanaak2 jaa dan final x lama lg malaysia lwn indon.mau x mau beli juga saiz budak2.ahahahahah.nasib laaa badan i ni cute mute.muat2 ja baju.huuu.aku pun hairan knapa aku tetibew jd kipas susah nk mati team malaysia.sngguh2 cri sehingga lubang cacing demi malaysia yg smakin terer ni.huu.satu ja yg aku nk tergelak.baju team2 luar negara pnyaa bnyk dan murah.jersey negara sendiri pun susah nk dpt kt negara sendiri.haih..mana pic knduri?haha.nti aku updte.bzz.heee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails