Saturday, October 2, 2010

paksu dan daniel mna lg ensem? =p


\
berakhir sudh cuti sbntar aku.matlamat msih x tercapai.its okay.nvm.yg best dpt berhibur bsma budak2 kecik.jrg aku bgmbr dgn ali dan alisya.hri ni bgmbr sat ngn ali.mlm ni aku naik bus jam 9pm.beraaatt ja rsa nk balik.ye laaa..rya haji plak lah aku blik kalu tiada mslah.rsanya nti aku blik awl kot dr trikh sbenar cuti sbub urusan pnjman aku yg msih pending.risau bila pikir.x pikir pon x kena.cm  na ni?hahaha.syok aku tngk anak2 buah aku mkin besar.damia dgn perangainya.yg lagi dua,alisya dan ali smakin bnyk kebolehan yg menjelma.syokkan jd baby??.tp ada baby pon  best kan?ahaha.ali putih sngt!.jeles2.kmmi ja dlm fmily abg zul yg ensem.haha.yg lain x ensem.huu.hm.nk updte apa pon aku x tau.yg ni je kot.ok bye jitra.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails