Saturday, October 16, 2010

kembali. =)

                           
 heee.msti smua tkejut."eh?dh smbung?".haha.semamangnya kmi dh smbung kmbali.yey!.heee.nk tau tarikh kmi kembali terjalin?.peh.ayat.terjaliin?haha.kmi kapel balik pda 10|10|2010.dh x buleyh kawin so kmi kapel je lah tarikh ni.heeeee.tempuh pencerayann ialah 111 hari bermula pda 21|6|2010.time ni world cup.england kalah ngn jerman.sbubkan kecewa sngt england kalah aku mtk break.hak2.dak2.tipu2.bongek gila aku.smua marah sbub break.mula2 ingt boleh cool sorang2.dh cm lamaaaa tuh aku start meroyan.walaupon kt kelantan rmai gewe tp ntah.cm susah jaa nk terjatuh cinta.mula2 ingt boleh sng2 ja nk cri lain.tp x boleyh sbub terlalu mencintai aina afiyyah.*maaf.dh lma x poyo.susah la.dr dlu ni ja makwe yg ada.haha.dr zmn persekolahan ni ja dok bekenan.heee.dalam 111 hari bleh di ktakan 90% hri cuba memujuk.tp..sngt belagak.cis.jual mahal.dia kata aku ngorat x ckup.yg ni memang aku gelak berguling bila dgq.huu.tp xpa!.rsa yakin ja bleyh dpt blek.tp x dpt2 pon.ahaha.nsib ada pebantu..trima kasih kt kak long!.ni lah pelembut hri nana.aku tau.kak long dok tolong tp x ngaku.heeeee.dia dok ejas bg kt aku.hoooo.

slepas dh kapel.aku terus balik kedah!.kononnya nk urus loan.tp sbenarnyaaa..nk dating2.weee.kmi x pnh kuar bdua.tetibew mak nana bg.peh!.romantik ja rsa.aumm!.p ronda2.tesco.alor star mall.pto mkn2.cerita2.indah2.pling best msing2 dok cita apa yg blaku time breakk.memang comel tngk dia dok cita yg dia jeles.ahahahahaa.dia buka blog aku..buka fb aku.aku ingt dia x tgnk.tp time dia cita memang aku gelak gilaaa.rupanya dok ambil berat juga walaupon konon2 membenci aku time tuh.sbenarnya aku pon buat apa yg dia buat!.heee.wajib pnya kalu online.mesti type blog dia pto buka fb dia.=).serius cm snngt2 best time kuar hri tuh.bermakna gila.wuu.


yg ni plak scond day pnya dating.tp dating bsama ahli keluarga.kmi p mandi2 kt resort sri kedah.memang best.first time rsa cm na jd abg.weeee.walaupon sat tp..abang.haha.comel2 budak2 ni.sngt pndai begambar.tmbah2 wawi.sngt rock dan sngt matang.!.dedaad suka bermanjaa,abg meng pon!.heee..waafiy dgn sifat ingt mencuba yg sngt kuat.brapa kali nk stunt dlm air.mcm2 karenah dpa.tp cute!.kami p ngn kak aku alisya kak wan dan yazid.tp harap maaf.brodband x laju.so uplod dlo pic ni.yg lain nti.xpon tgnk kt blog cik aina saya.msti ada.*kalau dia boh.lalalala.mlm ni aku dh balik kelantan.balik dgn hati yg sngt tersenyum.dr awal datang kt sna cm x menentu ja emosi.asyik down.tp skng x dah!.dh dpt smngt sma speti spm.heee.pendorong aku selepas mak dan fmily.cik aina afiyyah.kalau kapel 10|0|010.kawin nk trikh 15|5|015 boleh?*oke yg ni melampau.apa2 pun.rsanya harap ckuplah skali aku lepaskan cik buna ni.xmau dh.serik dh.hahaha.tima kasih kt fmily aku yg sngt best!.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails