Monday, June 14, 2010

sya dh x merajuk.




heee.cm poyo ja aku pnya entry kali ni.tp btol.sya majuk ngn si nano neh slma beberapa hari.tp td dak dh.dakk dh.hahaha.hari ini setelah beberapa purnma x berjumpa dpt juga betemu.kira mcm dating.dating bwa bodyguard.eh dak2.x dating pon.x dan.haha.kami p meronda area2 pantai merdeka.ronda2 expo apa smua pto jumpa kuda!.tobat aku x naik dh.gayat..huu.so amek pic tepi2 jew.sipi2 pon pakat dok nk lari. ingt nk p jalan area2 s.p tp xdan akibat nana ada kelas.so simpn dlo moment tuh.ti kita date lain na?haaha.skng aku kt kulim beberapa harian akibat ada kerja.kerja pertama mengecat umh kaka aku.kedua damia di upah menjdi model baju baby dan i pon di lamar skali!.wahh!.teruja nk bekerja niyh.tunguukan entry hal3 kerja aku nti.wuu.btw,td best!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails