Sunday, June 20, 2010

minggu holiday.




dh lama x jenjalan kt malaysia ni sejak spm.rsanya hmpir 5 purnama.so setelah bertungkus lumus mengecat umah k.long(yg ni akan diupdte.coming soon) bapak i buat suprce dgn ajak kmi p penang.tp bg tau nk p mandi ja.kmi pon bwa je lah selai dua ja bju.tup-tup."jeng2!!.mari tidur di hotel".pehhh.dgn x baawa beruih gigi,peralatan makeup dan lelain lg pakain indoor."apa????abah..jgn wt suprce cm nii.TEKEJUT GILA ni..".hahaha.leh wat lawak pak aku ni.kmi pon tidur laa.best giler main mandi kolam.mia ar pling teruna.eh.teruja."mat salih cukup bekenan."hey.look at tht baby.so cute.not like her baby siter.".haha. *yg pgang damia kt atas.

percutiian kali ada jihan.dia sesat.terjumpa dia kt tepi pantai.dia terlpas dr tahanan israel.tp dia kapal lain.KAPAL TONGKANG.dia tedampar tepi pntai.so kmi pon bwa la dia join skali.heeee. pling best time ronda-ronda kt batu feringi.fuhhhh.iman berkelodak kmi berdua.nasib kuat.mau x.kt jitra mana ada.kt sna ja ada.model-model vitoria scret.hahaha.

tahun ni juga rsanya tahun pantai agaknya.mahu x.dlm msa tiga hari aku p tiga pantai yg berbeza.first pantai merdeka.kedua pantai r&r.ketiga pantai batu feringgi.pling best pantai feringgi ar.dh lma mengidam nk raba jetski ni.last naik time ayah rambut afro nuuh.so agak teruja merempit diatas air.fehh.memang rsa FEEEEELLLLLL gila.yg kak aku qeja dok menjerit ja time aku dokd lapp,wiliy dan wekang jetski tu.btw,abah...nk naik lg nah nti?nah?heee.gmbr mia kt pantai x dpt dipamerkan akibat hilangnya pic dia di rmpas mama mia.ada kt komputer mama dia.huu.yg kt bawah ni aku simpul dan belitkan juga dlmd entry cuti kerna untuk menjimatkan kekerapan aku mengupdte blog ni.huu.

"SELAMAT HARI AYAH"
*pic ni menang ketegori pasangn romantik majalah midi.=)

ni la tokwan mia a.k.a abah aku.sebenarnya malu nk wish face to face or over the fon.sbub malu.heee.tp abah.u my man!!.ahhaa.tanpa dia memang x dak la aku kt dunia ni.sbub asalnya kita dr dalaman ayah kita.bio nih.hee.so sempena adanya hari ayah.ABAH!!.LOVE U.hahaha.mak aku soh wish.tp cm malu nk mati.ntah-ntah kalu aku p wish juga pak aku yg pengsan.kpd smua bapak-bapak.selamat hari baapakk.kpd ayah alisya."tambah la lg satu".hee.kpd abg ateng."satu ja lg..jgn lebeh.ksian kak long".ahahaha


"SELAMAT HARI LAHIR"
hah.mamat jihan miskin ka? ni amat dh tua.berjngut kalah musang.hari ni besday dia yg ke 18.dia kata."woi.buh la pic aku sekepin kt blog ang.tulih hapy besday.".haha.dak-dak.tipu jew.sja wat fitnah.hm.kpd hang aku ucapkan.selamat menjdi papa yg baik.eh?apa ni?hee.kpd yg berkenan.sila hunbungi saya kerna jihan masih free untuk dibooking.wee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails