Thursday, March 11, 2010

" tudiaaa mak..cek dpt A smpai E "

erk?ngeri gila result aku.huuu.mcm ais kacang.mcm2 ada!.haha.drpd A hinga E.e apa dia?ofcouse la math tam.huu.result aku x la mcm orng len.aku tasuka bnyk A.(cis.dh x dpt bnyk A tuh yg kta mcm ni).disebalik keputusan spm aku tgnk bnyk org x besyukur apa yg mereka dpt.dpt keputusan mesti la dok tetekan pto cuba menyalahkan pihak2 lain.helo?.cuba la ampa besyukur.serius ckp.apa yg kita tanam,itulah yg dituai.mcm aku,aku tanam sikit ja usaha.tuh dpt sikit ja A.bg aku ianya padanlah dgn usaha aku yg BANYAK mak aku ckp.hooo.aku dpt 2A,3B,3C,1D dan 1E.huuu.
tp sebelum aku p amek risuult tuh.fmily aku yg pandai belakon dh tahu keputusan aku.pelakon terbaik mak aku r.dia call."ameng!kami dh tau keputusan ang!.hang tudia laa.mlz blajar!.A pon x dak!apa ni?!awt jd mcm ni?".gila tetekannn.rsa x beguna ja.smpai tetumpah air yg aku minum kt kdai makan tuh.terus hilang rsa nk mkn. aku pun p amek keputusan dgn hati yg retak umpama kaca terhempas.wah.ayat!.pto p amek2."eh!ada jugak A!.mak ni..nk kenaaaa ni".memang lah xbnyk A.tp atlis ada jugakkan?haha.so besyukurlah apa yg dpt.

SEHARI SEBELUM KEPUTUSAN SPM'09

makan x kenyang,mandi x sabun,tidur x lena(yela.sebab anak saudara aku asyik dok nages).gila rsa sungul ja.slama aku cutih haram x rasa cuak ka apa.rasa syokkk jaaa cutih.tetibew mlm sbelum p amek keputusan rsa waaah!.wtf!(what the feel).tp yg best sehari sebelum keputusann.ngeee.jumpa marka i!.cik aina i!.weeee.kmi beboriaa.i dan nana.abg moi dan firah.wan dan qis.jid dan jihan.dan faris dan haikal.wuuuu.dpa ni sakaaaann ronda.yg x tahan.npk blagak ja p nek lori.moi bwa lori pak dia.so do i.tngk kt pic atas tuh.huu,best jugak lee huat gadern ni.mcm2 ada.ada harimau!.rauuuww!.tp..lg bestt.dpt jpaaa she.heee.tuh she tuh kt pic atas ni.hri2 terakhir jpa shee.dh la nk p plkn dh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails