Tuesday, March 23, 2010

raja sehari.

sebelum sya botakan kepalaku pada ahad ini atas dasar memenuhi nafsu kerajaan,ingin sekali berjumpa si aina afiiyah ni.dan akhirnya!perasaan hari ini sngt hyperboola.canot tell u all.haha.jeng2.bermula jam 9am kmi betolak dan tmt masa lawatan pada jam 6pm.kos perjumpaan kali inii melebihi kos yg disponser my dad.haha.perjumpaan kali ini bertemakan LAWATAN SAMBIL BELAJAR.
MUZIUM NEGERI KEDAH

last aku dtg muzium ni ialah time tu muzium ni wt pameran hantu2 iblis.kira2 time tu skolah rendah kot.rsanya lah.td p ada pameran cup prix yg digilai jid dan jihan.aku nana qis tgnk pemeran tuh mcm tngk batu jew.part yg best time team pameran tuh bg kami main PS2.game melumba haram.pelumbaan qis dan team aku jid nana dimenangi qis.cis.haha.selain itu,kmi juga meronda melihat pameran2 gaya hidup org kedah.contohnya trend perkahwinan org2 dlo.dan sya beserta bakal orng rumah saya sudah memilih tema perkahwinan kmi nti.(oke yg ni pulun.bye).KOS LAWATAN : RM O.OO/PERCUMA
ALOR STAR MALL
first time tgnk wyg bersma.end of stori.=)
KOS LAWATAN:rm10 + pop kon dibelanja
MENARA ALOR SETAR

last dtg naik menara ialah time harga aku rm4.knaapaa td rm6?.cis.haha.yg ni best.usaha memujuk yazid romli berjaya.cis.perut ja besar.hati kecik.tkot nk naik!.hahaah.pujuk2 naik jugak mamat ni.dan2 naik dia yg ligat kalah org lain.haha.pic diatas jihan berusaha mengendap konon2nya NIKON ni buleyh tembusi rumah org.cis..KOS LAWATAN:RM6+RM6(rasuah jid suh naik).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails