Thursday, February 18, 2010

penghabisan stroke!


(sifoo adzim.jgn mara ye?)




uuuuu.sodeyh-sodeyh.hm..niyh last job dennn.lepas niyh dh pencen dr mencuri pic pengantin akibat plkn yg menghampiri.rasanya niyh la last shoot pngtin untuk menghormati plkn.hahaha.bulan tiga pnya kenduri smua tepaksa ditolak akibat tarikh plkn yg x tau bila.tkot juga nti deal2 tngk2 kna p plkn!maati.so tepaksa lah tolaakkk.ceritera kenduri pngtin kak siti niyh.pehhh.pengtin yg sngt coool.dh la soh p mek gambar pukul2PM pto balik pukul 6PM.fuuhhhh.sonang keja.tiada desakaan puaka dgn memberi tekanan kpd aku so boleh la buat keja dgn hati tebukaaa.heee.

mengenai album.cntik kn kulit album tuh.punyalah nk wat mcm story board smpai silap beli.p beli yg 20sheet.seppatotnya 40sheet.gila lebeyh bnyk gamaq.haha.ye lah.nk tempah story bod tuh pon dh rm200.dh la pakage kali niyh aku buat less.cewah!less.kali ni aku amek rm280.kaluw wat stori bod 2oo.lebeyh rm80.pto cuci?duit betery?duit minyak?upah asasin aku??eh.asistant.tinggai debu ja
.

terima kasih juga kpd rakan gay aku.jid yg x jemu2 di buli aku.smua kenduri dia ikot walaupon upah MAHAL aku bg.tq juga kpd jihan.dia bwu ja ikot aku dua kenduri.terima kasih weyh!tnpa ampa munkin aku dpt untung besih lg bnyk.hahha.dak2.gurAU2(AKU MAKSUDKAN NI).=).taklupa juga kpd kak ta tauke butik nabila kerna sudi mengambil aku keja sbgai kmeraman grade B.ahaha.yg penting.kpd parent aku yg sudi membiayai kos rawatan pembelian kmera.hahaha.lepas ni..lmbt plak la nk shut pengtin.sedeyh2.walaupon x pro!!.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails