Saturday, February 6, 2010

damia dh ada adik!


daniel ali bin khairul
6 februari 2010
3.4kg
7.04am
damia!kau dh tua.huhu.niyh adik damia.nma dia smartkan?ahah.ala2 peninju pro gitu.mohd ali.heee.huh.dh lama mengidam ank buah lelaki niyh!heee.asyik dpt gegurl nk juga beboy dan akhirnya dpt juga!.alhamdullilah.baby sihat dan kak aku pon sihat tp stil mamun akibat ciuman bius.baby sngt besaarrr pnya!.baby bulat mcm buger.knapa beger?p bcew entri dibwah.bwu anda paham.huu.yg sidamiaa plak sngt gelisah hri ni.cuba membuuat mogok.mungkin dia risau.huuu.

" kak mia "

aaaaa..lepas niyh mati la aku.huhu.dh la mia ngn aleesya nages pon aku dh x ketahuan.hoho.tambah daniel ali lg.erkkh!!..hahaha.dak2.walaupon dpa smua niyh kuat qeyau dan melalak. tp xpa!.paksu sygggggg hampaa.hahaha.bising pon bising lah.amek la bilik paksu pon.jgn amek kmera ngn makcu ampa dah lah.lalala.(muwlun kau ameng).lepas ni lg bnyk la pic baby kt blog aku.huu.bila nk ada ank sendiri?nk boh gak kt blgo.mak aku ckp dia kata nk kawin umo 26 ke atas bru leh kawin.(apa ni?).ini hnyalah gurawan dan bukannya lahir dr hati.hoho.btw,tahniah abg ateng dan kaklong!.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails