Thursday, January 21, 2010

niyh damia yg edit

hri ni menghadiri kusus kawin.ngeee.dak2.kusus kawin umo 18.disebubkan x leyh p kusus kawin so kmi p kusus adobe.awt p?ye lahh.dr dok wat style kt umah.belek cermin sambil "cemin2.ensem jugak aku ni" lebeyh baik aku p menimba ilmu.huuu

sesi kusus ada 3.hri ni kusus adobe phtoshop.sok adobe apo ntah.lusa kusus blog.huu.dgn muka bejerawat kmi pon join tnpa mendaftarkan diri.peh.ayu siot.hhaha.orng len siap register online(tipu),register awal 2 bulan g (ni pon tipu) tp kmi slmber jew msok x daftar.naseb la diterima.ahaha.tidak x malu pon kena halau.hooo.yg best.jihan malu.sbub 'adik' dia ada!lala.
hah!tiba msanya aku menggunakan adobe buat kali ptama.(kesian kan?).huu.agak penin2 dgn icon2 yg mcm digunakan dlm autocad yg mana ituh pun aku x pandai guna.haha.stelah dia ajar basic2nya.cikgu pun buat petandingan.haha.ni yg pling best.pensyarah bg 2 jam soh try 5 pic.wajib.fuh!aku punn...meleleh ar air liur buat.gila x reti.hahaa.tp xpa!.x kenal maka x cinta!bila dh becinta?haaa.paham2 lah.hahaa.masing2 dgn semngt nk menewaskan pesaing msing2.gila rasa nk sepak ja org sbelah aku iaitu jihan.aku dok qusyuk try dia dok tnya.haha.pertandingan merosakkan gambar dilansungkan dgn sengitnya.selang 30 menet aku melihat peserta lain yg bertungku-lumus merosakkan pic.syratnya wajib guna gambo sendiri.aku apa lg.damia la jawabnya.haha.tpi tuko sbub jihan pon nk boh damia!.ish!asyik jihan ja.gay pa kmi ni?ish..haha.aku pun boh la pic dgn artis tuhh dgn haraapan dpt meninggikan resolusi hasil edit yg spt dibwah.tp stil uduh.haha.

mana hasilnya?.ni dia..


setelah para juri menilai pic2 yg sngt "cantek" resualtnya pon di hebahkan dihadpan puluhan pecinta gambar.tp apa kan daya.tuah ayam npk di kaki.tuah manusia?.haha.dak2.sja wat terok.huhu.tngk lah hasil aku.cm budak dajah 5 pnya hasil kerja ja.hahaa.x heranlah kmi kalah.ahahatp comel kan?kan?ahaha.dak?.ye lah!,ampa betui!.hoho.hasil ada 5.tp yg lg dua tuhh...tkot jap g blog aku kena gam plak.huhu.btw.kusus td best!.walaupon sat.atlis dpt jugak info yg bakal aku praktikkan di laman2 sosial.boo!
**harap maaf.kesan audio kurang memuaskan akibat kurangya pengalaman.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails