Thursday, January 7, 2010

"mcm mna adik boleh ada dlm perut ibu?"

agak2 kaluw ada budak tnya "mcm mna adik mereka boleyh ada dlm perut ibu mereka?" apa akan anda jawab?kalau sya,sya akan terduduk diam membisu sementara dan munkin hnya menjwb mcm ni."dik.dik nk tahu ka?mcm ni.adik kamu disalur kan kedlm perut ibu melalui kaedah biologi".pto adik tuh tnya lg."mcm mna kaedah tuh bang?".haa.kalu dia tnya cm tuh sya pasti teduduk lg dan kemudian menangis.haha.hye!haa.sja ja.aku skrg dh ada ank saudara iaitu damia.next week or mlm ni or esok or bila2 sahaja akan bertambah lg sorngpto next februari plak tmbah lg sorng plak.adik damia!.sja jew.nk share pengalaman.cewah!bkn pngalaman i mengandung.gila kau!.mcm ni.dr kecik lg aku slalu nak adik."mak..bg la meng adik.mak..nak adik".pto mak aku reply."meng oi mak dh tuaa..abah pun mkin MUDA.".sedeyh jugak la.tp time kaklong aku ngandung aku rsa aku lah yg pling hapy slepas kaklong dan abg ateng.heee.why?yelah!.nk adik x dpt.tetibew dpt ank saudara!gla hapy.tingin lma dh nk ada adik nk main ngn dia.skng dh ada budak kcik so cm hpy siot..tp time kaklong ngandung aku cm x dpt sngt tngk kesusahan dia mengendong perut boyot dia sbub dia kt johor.so skng aku dh dpt tngk la keperitan kak second aku ngndung.gila tebayng mak aku dlo ngndung kt aku.pehh...susah beb.kpd2 ank2 derhaka memang laa.memang x kenang budi.pikir-pikir blik kta dh bnyk buat dosa dgn ibu.kaluw rsa bnyk mlm ni p tidur tepi mak pto ckp."mak.cek mita maaf.cek syg mak!".kaluw aku wat cm ni mesti mak aku masok wad.tekjut.so aku akan guna kaedah lain untuk mintk maaf.huu.antara keajaiban dunia yg aku slalu tepikir ialah baby yg didlm perut.hebat kan cipttann ALLAH S.W.T.huu.hah!ni sebenarnya aku nk cita.aku cm nk pengsan pun ada time pegang perut kak aku.nk tau rasa apa?peh!!!rasa kaki baby begerak!.gilaa.aku confuse.aku rsa tkot ka geli ka taharu ka.eh!nk taharu mendenya?haha.dak2.aku rsa cm kagum.xtau la kot aku sorng ja cm perak.tp tuhan ja tau perasaan aku time pegang perut kak najah andthen ada menda gerak!huhh.perut bob pon buncit tp mengandung ni lain gla.9bulan 10 hri kena bwa perut yg besar tuh.nk jalan susah.nk buang bahan kimia pon susah.nk solat lg.nk beranak lg.time mengandung susah cra mengandung.time nk bela susah cra nk bela.huh.tanggungjwb ibubpa sngt lah berat kt ank2 ni.so kita smua jgn lah sesekali menderhaka kpd kedua ibubapa kita.terutama ibu lah.selepas ibu spa?ibu!.cewah!yoyo ow ja aku ni nasihat orng.tp bkn apa.aku cm ntah.bila tngk kak2 aku mengndung.huh.susah upanya!heee.bkn malaysia ja ada satu!.ibu kita yg melahirkan kita pun ada satuuu jaaa.xdak yg tuh x dak dh la.haihs.tetibew aku p jd poyo dlm blog.huh.cik siah!i love u lah.for your infomation.cik siah tuh mak i lah.auuum!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails