Saturday, September 11, 2010

sedih




tahun ni kmi braya x cukup pemain.pemain utaamaa x dak.damia ali.alisya pemain yg masok secnd half sbub dia ada tngah hari je.cm sedeyh ja braya tnpa dpa di mlm dan pagi raya.mak ckp."nk buat cm na..kak2 ang dh kawin.kna ikot laki"..bkn aku merungut,tp ingt taun ni cm bermakna gila rya bg aku sbub ye laaa.dok jauhhhhhhhh.ni la first time aku puasa di tempt org.ank mak?mesti la.bangga jd anak mak!.hahha.time nk balik tuhan ja tau perasaan seorang teruna yg teruja nk balik jpa fmily.nsib sempat jumpa damia ali sblum dpa p sabah.nasib la ada pngubat rindu kt baby2.wan qairina aleesya!.dh besar dia.tahun ni mcm serba kekurangn.ntah knpaa,dlm2 byk tahun.hairan juga smpai kemera aku pon mlz beraya.tu gamaq skit dan x cntik.





nasib la ada juga menda g mengembirakan dihari raya.ni la aleesya!.dia ni kurang skit di publis akibat msih kurang petah berlakon dihpdn kemera.kalau dia pon x dak rya ni memang rya ke2 aku balik terus kelantan.hahahaha. duit raya jgn tnya ar.dpt x dpt pon rm200 juga!.heee.too ponnn mak abah kak ja bg.org len ckp."hang dh besaq".besaq apanya?jerawat ja bnyk tp kecik g sya ni.hahaha.rumah member2 pon x p.ntah,seyes x dak smngt tahun ni.mcm2 berbau la perasaan nii.

kamera pon stu hal!.haih..dok jem2 dipagi raya.mesti akibat 2 bulan x guna.mcm stuck ja dia pnya len.spelite pon dok tekebil2 mcm nk baling.tp pikir2.eh.mahal ni.hahaha.kesimpulannya rya ni sngtlah x berjaya.oleh itu,kmi sekeluarga berpakat untuk memastikan raya tahun dpn adalah raya yg sngt raya!.amin..raya haji?.mybe mak abah p haji.doakan dpa dpt p eh?.amin juga untuk ini.amin...maaflah kalu aku type mcm terabur skit.SIKIT ka?k fine.bny.perut penuh dgn mknan2.heee.sbenrya yg menda pling aku sedeyh kak2 dan kwn2 + dan pasword aku ja tau knpaa.kan hampa kan?.last pnya kata.SELEMAT HARI RAYA,MAAF ZAHIR DAN BATIN DRPD KHAIRULNAJMI BIN ZULKIFLI.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails