Monday, August 30, 2010

bestkan mcm ni?

apa perasaan anda kalau org yg disayangi bg menda ni?kalau sya mungkin berhenti dr menjdi nurse dan kahwin ja.haha.dak2.gurauwan melampau.ni lah "menda" yg kalau mana2 laki yg sejiwang dgn jiwa aku pasti tersenyum sehingga boleh menyebabkan kekejangan diotot mulut akibat senyum terlalu lama.=).ini terjadi kepada member baru aku dr sabah.azhary.

cuba korang bygkan kekasihnya yg jauh dr dia iaitu di sabah sanggup pos menda yg bg aku sngt best dan x dak kt kedai.pos dr jauh stu hal,yg best hand made!!!.cntik nk mati buku tu.spa tngk mesti mati seketika.aku tau susah nk buat menda tu tp makwe dia buat?caiyok2 ah wardah!!first time aku tgnk kapel mcm ni.sweet gila.kdg2,mlm2 ber3g .kdg2 cm trasa best gila kalau mcm ni..nk kena tuntut ilmu kt azhry ni.haha.aku bru tgnk td buku scrap ni pto terus terasa nk updte kt blog aku yg makin hari mkin kurang cerita yg best untuk dibca.ingt nk berkarya ttng entry ni.tp idea mcm dh karat.apa2 pun.oz!jga gewe mu molek2!.huu. eh.cinta2 juga.raya dh dekat.hahaahah.x sabor eh nk balik!.
mr&mrs azhary
watermelon dihidangkan
naik belon rasa gayaat
ada yg ingin sya ucpkan
semoga kekal hingga akhir hayat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails