Wednesday, December 30, 2009

matlamat 2009.tercapai or terabai?

"taun ni aku nk fokus spm ja.apa nk jd,jd lah".hahahaha.ni lah konon-kononnya pembakar smgt aku seblum msok 2009.malangnnyaa petengahan tahun azam ni hnylah tinggal kenangan.hahahah.tp x palah.lg pun dh berlalu smua ni.apa yg penting ialah apa yg akan mendatang kt kita.tahun 2009 juga merupakan tahun yg amat ghairah(teruja)bg aku..mcm2 aku belajar.dr pda "hoih.kak long hang poyo la ada blog" sehinggalah "weyh kak long.syok nooh ada blog".aahaha.yg x sedapnya pabila blog aku dikecam peminat mistiri i.aahahah.boduh betul dpa.dengki kt aku kot.hm.tahun ni juga tahun pling romantik lah.akhirnya setelah 5 tahun "terpisah" betemu juga gula hati pda thun ni.heeeee.spa?ada LA. X leyh tulih.stg "penjaga" dia marah.huuu.mcm2 kmi wat bsama taun ni.raya,besday dan mcm2 lg.oh.spechless.selain tu.impian memiliki dslr sendiri tercapai jugaaa.wuuhh.dh la dpt time trial.lingkup terus resault trial.tp xpa.lepas tuh tinggat balik azam awal tahun terus fokus.ceh.fokuslah sngt.bermulanya tahun 2010 maka berakhirlah zaman penjajahan peraturaan sekolah bg hidup aku.haha.x perlu lg ke sekolah sambil mengendong beg.tp still kena p 2/3 bulan ni sbub bekerja sbgai guru insentif dan penjaga koperasi.weee.maknanya cikgu-cikgu still la kena berhadapan dgn kmi yg selalunya digelarkan "budak 5b".hahaha.tahun ni juga bnyk dpt kwn-kwn.kwn yg sudah lma kenal di laman sosial tetapi bru jpa di alam nyata.nmanya x dpt dinyatakan disini sbgai langkah-langkah keselematan. tkot-tkot dicop tumpang plak glamour.azam thun ni ialah "merealisasikan dan merealitikan azam-azam yg terdahuluhuuu.hm.ada lg nah nk cita?japp.hm..ckup lah.terlebeyh cita stg orng meluat.huuu.sbelm tuh.rumusan tahun 2009 sngtlah best.heee.qasanya tahun pling seronok dlm idup stkat ni wlaupun tertekan dgn spm.tertekan ka?dakdak.haha.akhir kta.slmt datang 2010!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails