Friday, October 9, 2009

"abg..don't break your raket"

haa.ini kisah benar!semasa aku msok dwan kedegaran bunyi yg amat sedap alunan kecekapan abg ni gabungan reket mahal dan tali yg best.panngg!!...pang!!.huu.agak gerun disituh.ptu dah aku pon ponas badun dgn jid bob dgn belagaknya bob p ajak abg tuh lwan.kmi pun lawan.tp abg tuh just anto ank buah dia.ofkos la menang kmi!ngee.dia tngk x puaih atie dia pun masok!.haaa.dgn gaya lee cong weinya..aku kee kang wei ja.bob keng kang wei.agak menyenget lah match tuh.midle of mcth aku dpt return syutel dgn cunnya..nak jd ceritaa....dua2 abg tuh berebot syutel yg aku return!boooommmm!!belaga.patah siot reket abg tuu..kononnya macho dia baling rket.perhhh..qasa besalah gila p bg return cun sngt(perasann).naseb bek bebaloi abg tuh patahkan reketnya sbb dpa menang set ptama.set kedua x dan.byaq sejam nk men 2 jam spa nk bg?mesti abg tuh tensyen gila.patah time lwn budak skolah.dpa budak u.surely maluly lah dpa!haha.eh.knapa aku publish ceta niyh?just nk bg tahu.x semestinya bgaya ituh hebat.skdar gaya ja lebeyh tp nothing ja nk wat pa?booo!huu.dituju khas kpd orng yg kononnya hebat mengkritik orang seolah hampa ja ebat.pa hal?jgn slalu pndgn rendh kt org.shuhu.terasa ameklah..renung-renungkan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails