Saturday, August 29, 2009

firah gf joe cendul pulut

pd ptg yg sejuk2 ala kadar aku dn jid pergilah menghntar bju yg ditempah ke serumah customer(firah gogomes gf joe cendul pulut) mak aku.hee.crita tiada climaks ataupun isi2.just nk mempoyokan dri dgn mengepost crita ini.dibwh ini sesi perbualan kmi spnjang drama yg bertajuk "PTG YG MALANG".

matjid: nk p nek moto spa niyh?
ameng:moto kak wnsham.best sket.
matjid: minyk x dak tuh!
ameng: cukup eh..
berhadapan kedai ah bee..
hiinnntt.ehek2..dush2(sound latar)
ameng: haram weyh!minyk abeh!!
matjid: hm,elok lah.ketegaq sngt td.ang mcj bob.suh dia mai antq minyk.
20 menet kemudian..
bob: haha,ampa x posa niyh,tuh minyk abeh.hee
ameng&madjid: otak ang!tq krna menoloong.nah singgit.

selepas itu pun kmi betulak dgn penuh riang.berkumandanglah pelbgai lgu,contohnya."balik kmpung.wowo balik kmpung".dan pueh nyanyi maka tibahlah di rumah cunstomer.dah anto bju apa smua kmi pun pulang.
dlm pejalanan pulang..
nk jd citaaa.dpn ekspo.BOOOOOOMMMM!!!pin! "woi!taketi bwa moto ka?&*%$#!!!".pkcik tuh maki aku.padahal moto tayar pancit!erhhh..dugaann siott.dgn penat posa+malu+cuak.naseb la x jd papa.tidak x dan kawin aku.huhu.gurawan.dan2 jd cm tuh mula lah aku pun maki abeh ilang phala posa.dah la kena katok dgn toke cina tuh.mahai nk mampuih cas pebait tayar.haha,itu jelah.masa pun dh time.gtg!bye2


PENGAJARAN DRAMA INI.
* jgn nek moto jika minyk nk habeh.
* bnyk berdoa bkn shja ketika dlm kesusahan.
* slalu check moto
* pastikan kredit menebal dan duit dlm waler mencukupi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails